1. heti autólista!
Apa, kezdőőőődiiik!!!
Elkezdte a Turn10 csepegtetni az infókat az autókról, és ezután minden héten jön az újabb lista! Két éve ugyanígy októbertől indult meg a hírözön, csak akkor minden autóról kaptunk képet. Most a ezt egy picit leegyszerűsítették, sok autó, és kevés kép azokról. Ám innentől kezdve mi is elkezdjük feltölteni a Forza 5 autós adatbázisunk! Csak reméljük, hogy ez megváltozik és minden bejelentett autót megcsodálhatunk fotókon is. Nézzétek meg például az R-34-t, valami fantaszikusan gyönyörű!
Autók:
2008 Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Amikor a Mitsubishi megtervezte a teljesen új Lancert az Evo X alapjaira, akkor egy nagy adag tiszta agresszivitást kreáltak a kasztni alá. A szíve az egésznek az új 2 literes, turbófeltöltős 4 hengeres motor, ami az Evo-k esetében először alumínium blokkot kapott, amivel közel 12 kilót tudtak spórolni, egybekötve a duálisan váltakozó szelepidővel és időzített lánchajtással. A súlyspórolással még erősebb lett a motor, ami jelenleg 295 lóerővel rendelkezik. De ez nem minden: az alumínium felhasználásával az autóvázon is tudtak könnyíteni a gyártás során, ezáltal elérve, hogy könnyebb, de erősebb lett az autó, ami a teljesítmény arányát növeli. A tesztpadon már bizonyított a maga 4-kerék meghajtásával, ahol a G erőket a maximumig fokozva elérték, hogy kevesebb, mint 5 másodperc alatt érje el az autó a 100 km/órás sebességet. Így a vezetési élmény egy teljesen új formáját fogja nyújtani az elődjeihez képest, ami érezhető lesz minden egyes kanyarban és szituációban, amibe a sofőr csak belekerülhet.
2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II
Ahogy az utolsó előtti kiadása az „R34” szériájú Skyline GT-R-nek, a V-Spec II arra rendeltetett, hogy egyike legyen azon utolsó soros, 6 hengeres vezérlésű Skyline-oknak, amik a gyűjtők, vagy Skyline fanatikusok tulajdonába kerülhet. Ez reméljük nem azt jelenti, hogy az eddig kiadott szériák csak a garázsokban fognak állni, mert a Nissan célja pontosan az, hogy az autóik vezetve legyenek. A V-Spec II (A V ez esetben a „victory”, vagyis győzelmet jelenti) mindazon tulajdonságokkal rendelkezik, mint az eredeti V-Spec., de a szénszálas motorháztetőnek, merevebb kasztninak és egyéb súlycsökkentéseknek köszönhetően sokkal masszívabb lett az autó. Az RB26 DETT nevezetű motor sok Skyline fannak ismerős lehet, de csak a nagyon fanatikusok tudják, hogy az ATTESA E-TS összkerék-hajtású rendszer az már egy továbbfejlesztett változat egy aktív vezérlésű differenciálművel, ami a nyomatékot oldalirányban osztja szét akár, szükségszerűen. Kívülről megkülönböztetni az új verziót csak a kisebb V-Spec II jelvény és a nagy duplalemezes hátsószárny alapján lehet a korábbi verziókhoz képest. A maga több mint 300 lóerejével az új GT-R nemcsak hogy gyors, de az érdekesebb, bonyolultabb kanyarokban az összkerék-hajtásnak köszönhetően különösen élvezhető is.
A fordításért köszönet Hawkstorne-nak!
Az eddigi leleplezett autók listája: