FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
THE END
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Controller Magazin és a Forza 5
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
A Nagy Futam
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
FRH találkozó Élmények...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Staff Team BT
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
2014 Összefoglaló
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
FRH és a Forza 6
Most akkor vége?
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
FRH találkozó Endurance!
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Újabb FRH póló
Új FRH ajándéktárgyak!
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
2011. június 13., hétfő 09:11
Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel Carruthers, Steve Baker és Tommy Robb között. Majdnem elbőgöm magam. Melegítik a motorokat, amiket hétévesen láttál az Autó-Motorban és álmodni sem merted, hogy valaha hallhatod és láthatod őket. Olyan érzelmi túlcsordulás keríti hatalmába az embert, amellyel képtelen megbirkózni, hacsak nem egy érzéketlen farönk.
Melletted áll Hislop Nortonja, Dunlop egykori Hondája, Agostini MV-je, no meg Hailwood sokat látott versenygépe. Ezt ép ésszel néhány másodperc alatt képtelenség feldolgozni. Dunlop RC30-asa nem akar engedelmeskedni az unokaöcsnek; sokszori könyörgés hatására bőg csak föl, megbolygatva ezzel sokak szívét. A sok csemege mellett erről is szól a Tourist Trophy.
Miután elfogyasztjuk utolsó reggelinket a szigeten, érezzük, véget ért az álom. Persze még előttünk áll a hét fénypontja, a Senior TT. Várakozás közben kapjuk a hírt, hogy a Bugalow-nál szakad az eső. Összeomlunk, hisz ez egy napos csúszást is jelenthet. A Senior nélkül leszünk kénytelenek hazautazni? A rajtot 15:30-ra csúsztatják, amikor az versenyzők bejelentik hogy továbbra sem hajlandóak elindulni, mert a pálya még vizes. Amikor a bírák 17:15-re módosítják a rajtot, egy lyukas garast sem adnék, hogy látom a nagyokat.
A szerencse mellénk áll: a nap felragyog, így a második csúszást követően elindítják a mezőnyt. A start után valahogy lekeveredünk a Bray Hill aljába. A tempó itt majd 300, a motor alja szinte koppan. Az enyhe jobboson szinte vakon rongyolnak át a versenyzők, hiszen a kanyar teljes árnyékba borul a fák alatt. A sebesség, a látvány, a hang - nem ússzuk meg libabőr nélkül.
A versenyt az első két körben a közönség legnagyobb örömére Guy Martin vezeti. Óriási ováció és vastaps fogadja, de érdekes módon a 16-szoros győztes McGuinness érkezésénél közel sincs akkora banzáj. Nemhiába, ennyit tesz, ha egy BBC-n futó sorozat főszereplője vagy. Persze ahhoz kétség sem fér, hogy Martin a TT egyik legtehetségesebb versenyzője, hiszen newcomerként nem sokan állnak dobogóra egy Senior TT futamon, vele pedig pont ez történt.
Egy apró érdekesség: a rajt előtt Guy Martin sátránál tolongott a közönség, keresték, kukkolták, vajon merre lehet. Elárulom, a célegyenesben ült, nekitámaszkodva a fehér kerítésnek. Majdnem keresztülestem rajta.
A harmadik körben McGuinness lecsap és megelőzi Martint, majd brutális tempót diktálva növeli előnyét. Ne úgy képzeljék, hogy úgy ment, mint az állat, míg a többiek meg csak állatka módjára. Itt mindenki a maximumot adja.
Martin hívei egy kicsit bíznak még a tankolásban, hátha valami csoda folytán összejön az első TT győzelem, de nem így történik. McGuinness 13 másodpercre növeli előnyét, amit megtartja leintésig. Míg minden szempár rájuk szegeződik, Bruce Anstey „kényelmesen” megszerzi a harmadik helyet, ezzel is mutatva zsenialitását.
A parc fermébe érkezés legmeghatóbb pillanata az, amikor a feleség McGuinness kezébe nyomja alig egy éves gyermeküket. A szöszi lányka kérdően néz apjára, aki könnyeivel küszködik. Vajon mire gondolhat? Egy apró hiba és ez a gyermek most nem azon tankon ülne.
A sajtótájékoztató remek hangulatban zajlik. Anstey fagyit nyom McGuinness sapkájára, míg az bemázolja Martin arcát. Egy valami még a laikus számára is jól látszik: annak örültek a legjobban, hogy élnek.
Néhány megjegyzés, amire szeretném, ha mindenki emlékezne, aki egyszer elmegy a TT-re. A Brandywellnél, tudják, ahol a baleset szemtanúi voltunk csütörtök reggel, végül meghalt egy utcai motoros. Két nap alatt történt egy halálos, valamint két súlyos sérüléssel járó baleset. A két hét alatt, az utcai motorosokat tekintve nem ez volt az egyetlen halálos áldozata a TT-nek.
Most pedig következzen Bitter Sanyi. A Senior TT napján végül sikerült beszélnünk vele. Nem volt túl boldog a csapatot illetően, hiszen egy teljesen széria motorral küldték pályára. Elmondta, hogy gond van a váltó áttételezésével, a motor 300-nál ledurrog és neki jóval nagyobb tempóra lenne szüksége. Segítője az itthon Bimotával versenyző Henzsely Csaba volt. A csütörtök esti egy körös edzésen nem tudott részt venni, mert az egyik szerelő miatt az első villájából elfolyt az olaj. A körülmények ismeretében igen tiszteletre méltó a megszerzett 32-dik hely. Jelentem, Sándor komplett versenyfelszerelése úton van, itt, az autónkban.
A futamot és sajtótájékoztatót követően alig marad néhány percem. Indul a komp, menni kellett. Ülök, bámulok magam elé. Jól hallatszik a parti sétányon dübörgő buli, a mulató emberek zaja. A tenger felett sirályok kóricálnak. A komp ajtaja végül lenyílik, kénytelenek vagyunk beállni. Kimegyek a hajó hátuljára, nézem, ahogy szórja a vizet. Az idei TT véget ért, de a Man sziget örökre beszippantott. Visszatérek, ígérem.