Egy újabb csapatversenyre hívom a Forza Motorsport szerelmeseit. Négy héten át négy csapat küzd meg egymással, hogy a végén az élményen kívül semmivel se gazdagodjanak. Lássuk a részleteket...
Szabályzat:
Csapatok: Két főből álló csapatok jelentkezését várom, akiknek online „tudás szintjének” összege nem lehet nagyobb 49-nél. Példa: FM-profi 24 és GT-amatőr 18 = 42. Az első jelentkező páros lesz a „Piros” csapat, a második a „Kék”,a harmadik a „Sárga”,a negyedik a „Zöld”. Ezeket a színeket fogjuk használni a versenyeken is. Nevezni a „hozzászólások” részben lehet a gamertagok megadásával. Példa: „Piros” csapat SumoSultan és Laller075. Nevezési határidő: 2011.9.3. 12:00.
Pályák:
- Szeptember 4: Fujimi Kaido 4 kör
- Szeptember 11: Le Mans La Sarthe 8 kör
- Szeptember 25: Camino Viejo Extreme 10 kör
- Október 2: New York Reverse Full 24 kör
Minden verseny a Köridő online futam után indul, vagyis 6 órától, véletlenszerű rajtráccsal.
Szabályok:
- Az összes segítség/nehezítés(ABS, TCS, stb..) szabadon választható.
- Törés szintje: felszíni
Autók: Két megadott autót lehet használni, amelyeken előre megírt kötelező tuningot kell viselni(lent). A finomhangolás szabad, a tuning kötött. Egy csapat mind a két tagjának ugyanazt az autót kell használnia a versenyeken. Futamonként szabad őket váltogatni. Példa: A héten mindketten MiTo-val, B héten mindketten Fiesta-val. Nincs megszabva melyik csapat milyen autóval jön, de kötelező legalább egyszer használni mindkettőt. Példa: Három héten MiTo-t használtok, egy héten pedig kötelező a Fiesta. Célszerű is őket váltogatni, ugyanis az egyik pályán az egyik, a másikon a másik teljesít jobban. Csapatfestés kötelező!!!.
Pontozás: Az utolsó 1 pontot kap, majd mindig egyel kap többet az előtte lévő. A csapattagok pontjait összeadjuk, így jön majd ki a végeredmény.
Kérek mindenkit, hogy a „hozzászólások” részt csak jelentkezésre használja. Minden más ügyben a fórumot használjátok. Sorozat kitalálója: X Kicsi X
2008 Alfa Romeo MiTo
Átalakítás:
- Hajtásláncs csere: AWD
Motor és teljesítmény:
- Verseny légszűrő
- Utcai üzemanyagrendszer
- Verseny gyújtásrendszer
- Verseny kipufogórendszer
- Verseny vezérműtengelyek
- Verseny dugattyúk
- Verseny szimpla turbófeltöltő
- Utcai lendkerék
Erőárvitel és futómű:
- Verseny fékek
- Verseny rugók
- Verseny első-, hátsó keresztstabilizátorok
- Verseny karosszériamerevítő
- Verseny súlycsökkentés
Hajtáslánc:
- Sport kuplung
- Sport sebességváltó
Gumiabroncsok és felnik:
- Verseny gumiabroncsok
- Módosított első gumiabroncs: 225/45R17
- Módosított hátsó gumiabroncs: 225/45R17
- Felni típus: Enkei RS6
Aerodinamika és megjelenés
- Forza első lökhárító
- Forza hátsó szárny
Az autó teljesítményindexe: A505
Tulajdonságai:
+Nagyszerű rajt
+Jó végsebesség
-Hamar kimegy a hátulja
2009 Ford Fiesta Zetec S
Átalakítás:
- Hajtáslánc csere: AWD
- Szívórendszer átalakítása: Szimpla turbófeltöltő
Motor és teljesítmény:
- Verseny légszűrő
- Verseny kipufogó rendszer
- Verseny vezérműtengelyek
- Verseny dugattyúk
- Verseny szimpla turbófeltöltő
- Utcai lendkerék
Erőátvitel és futómű:
- Verseny fékrendszer
- Verseny rugók
- Verseny első-, hátsó keresztstabilizátorok
- Verseny karosszériamerevítő
- Sport súlycsökkentés
Hajtáslánc:
- Sport meghatjtótengely
Gumiabroncsok és felnik:
- Verseny gumiabroncsok
- Módosított hátsó gumiabroncs: 215/40R16
- Felni típus: Buddy Club P1 Racing QF
Aerodinamika és megjelenés:
- Forza első lökhárító
- Forza hátsó szárny
Az autó teljesítményindexe: A505
Tulajdonságai:
+Jó kanyarodás
+Könnyű irányíthatóság
-Rossz rajt