FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Radical Masters Quick Race

Tartalomjegyzék

Radical Masters

Eredmények!

 

 

 

 

Sebring International Raceway. Szombat délután. A levegő hőmérséklete 26 fok, a pálya hőmérséklete 32 fok. Ennek köszönhetően voltak, akik gyorsulási és voltak, akik normál gumikkal vágtak neki az 1. futamnak.

Mivel csak 11-en álltunk rajthoz, így nem volt nagy „torlódás” a pályán. A rajtot követően elől szépen elmentünk a normál gumikon, de hátrébb voltak akik többször egymásnak koccantak, plusz a pálya menti bólyákat és táblákat is sikerült (nem szándékosan) átrendezni. Mivel ez a kategória már nem a kontaktsportok közé tartozik, így minden apróság egyből megbosszulta magát, ami elsősorban a karosszéria nagymértékű sérülésével járt. Ennek szenvedtem én is kárát az élen, mert a hátsó egyenes végén elkaptam vagy egy korábban kidöntött és a pálya ideális ívére „sodródott” táblát, vagy egy korábban leszakadt alkatrész darabot, és több mint 270 km/órás tempó felett úgy összetörte és elrántotta az autóm orrát, hogy majdnem még a palánknak is csapódtam. El is úszott az első helyem, pedig több, mit 200 méterrel akkor már vezettem, de ilyen az autósport. Ezek után már csak arra koncentráltam, hogy legalább a dobogó második foka megmaradjon.

A második versenyen a felvezető kör alatt (amit kétszer ismételtünk lag miatt) a hátsó éles visszafordítóban 4. sebességben akartam kanyarodni, de annyira leesett a fordulatszám, hogy egy pillanatra elhagytam az aszfaltot. A szabályok értelmében (mosolygósszmájlis köszönet Kicsinek, hogy kedvesen figyelmeztetett rá) így a sor végére álltam a 2. helyről. A rajt itt is jó volt, de fél körrel később egy ütközés történt előttem és miközben próbáltam kikerülve őket tovább menni, MisikJani véletlenül nekem jött. Épp hogy csak összeértünk, de már 25% volt elölről és 10% oldalról a kocsim... Innentől kezdve Lemur csapattársammal karöltve próbáltuk befogni az élmenőket, de ez reménytelennek tűnt, mivel még a boxba is ki kellett mennünk egyszer. Ettől független ez is jó verseny volt nagyon. A 6. helyig jutottam gyorsulási gumikon.

Összegezve nekem szimpatikus volt az elképzelés a kétfajta gumihasználattal, mivel igencsak érdekessé és élvezetessé tette mindkét futamot minden résztvevő számára. Egyedül a szimulációs mód bizonyult soknak, mivel már korábban is írtam: a legapróbb kontaktok is keményen és nagy százalékban bosszulták meg az esetleges hibákat.

Az eredmények érvényesek, Mindenkinek gratulálok!

   

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!