FRH JÁTÉK! Sorsolás
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
FRH találkozó Endurance!
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
A Nagy Futam
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
2014 Összefoglaló
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Most akkor vége?
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Le Mans 4H Emléklapok
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
FRH Karrier
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Új FRH ajándéktárgyak!
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Staff Team BT
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Az első Millenium Racer
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
FRH találkozó Élmények...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Racers for Race
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Forza 6 Demo Szerintem...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Szfvár. 2010-05-28
Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom jóvoltából.
Találkozhattam Bedő Imrével és autójával (Mitshubishi EVO). Az autót már többször láttam versenyen, de az még sem olyan.
Csörög a telefon, Gunti barátom.- Éppen Fehérváron a Bedő autóját szereljük, nem jössz el megnézni az autót?
Nem kellett kétszer mondani, már kocsiban ültem és robogtam a helyszínre...
Hogy éppen mit/miért szereltek rajta Guntiék arról nem tudok nyilatkozni. Mikor odaértünk már csak apróbb beállítások voltak hátra.
Közben beszélgettünk az Imrével az autóról, tök normális volt (úgy értsd közvetlen).
- Így 34mm-es szűkítővel lefojtva 340 ló/kb.650 Nm. Kb. 3,2 alatt van százon. Szűkítő nélkül 550LE körül. Versenytempóban 75 litert eszik.
És még jöttek az adatok a motorban lévő anyagokról.
- Egy motor 3 évadot bír. Kerámia dugok, hajtókarok, stb...
Nagy örömünkre elhangzott a várt mondat: - Röffentsük be!
Te jó isten, én ott bepisiltem majdnem. Olyan hangja volt hogy az valami besz...s. A műhely falai miatt pedig még jobban szólt.Amit el tudsz képzelni rajta az minden üvegszál, kib...ott könnyű az egész autó. Szóval belőtték az autót Guntiék.
Azt mondja az Imre kipróbálja, megy egy kört. A 3. próba körnél Gunti már lökött is hogy mennyé má, üljél befele teeeeeeeeeee.
Megkérdeztem, mondta hogy persze elvisz.
Ahogy kifordultunk a M. utcára (4 sávos), már tolta is neki.
2, 3, 4. Már 180, satu.
- Jaaaaaaaaaaaaaaaa, te jó isten milyen volt.
Azt mondta nem kézifékezik, mert volt már hogy kihívták a zsarukat. Le..artam, nekem már ez is több volt a soknál.
A padlón megdöntve volt egy lemez a lábnak. Na rájöttem hogy nem véletlen. Annyira kellett támasztani magam mikor fékezett, hogy nagyon. Kapaszkodási lehetőség semmi, a csövek nem elérhető távolságban. Az ülés (Sparco) nagyon kényelmes volt. Szinte lent ültem a padlón.
Viszont akkora zaj van bent hogy nem hallod a másik hangját. Ezt nem gondoltam volna. De ahogy csattogott a váltó mikor pakolgatta a sebességet, huhúúú.
Visszafele félre állt, megvártuk amíg elment a forgalom.
Olyat rajtolt helyből, hogy szerintem még mindig ott tapsolnak. Én meg tapadtam az ülésbe. Pikk - pakk utolértük az előttünk lévő Clio-t, és nagy fék. Be..arás milyen volt. Aztán visszagurultunk. Kiszálltam, a lábaim remegtek.
Mondtam hogy ez marha jó volt. Azt mondja -És még most nem is megy annyira.
Akkor milyen mikor jól megy? Állítottak a vezérlésen Guntiék. Megint mentünk egy kört.
Azt mondta érezhetően jobb. Aha, én annyira nem éreztem, de körbe ért a szám annyira vigyorogtam.
Megint ugyanaz. Iszonyú gyorsulás, 190, satu. Megfordultunk állórajt. Aztán mikor befordultunk a telepre ahol a műhely van, nem ment a műhelybe hanem hátra gurult. Na, már rákészültem. Egy laza kézifékes volt a telep végén. Ekkor már el is élveztem.
Az egészben az volt a fura hogy bent ültem és iszonyú zaj volt ahogy már írtam. De mégis, ekkor éreztem hogy él az autó.
Hallatszik ahogy fütyül a turbo, morog a difi, durrog a kipufogó, csattog a váltó, visít a fék, meg még sok más hang, de brutál hangosan. Durva jó volt, életem legnagyobb élménye.
Gondolom vannak itt az oldalon akik ezt már régen átélték, sőt lehet többször is. Számomra ez felejthetetlen volt!
KÖSZÖNÖM GUNTI !!!!!!!!!!!!!!!!
© Crazyman