Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Luke, én vagyok az apád
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Le Mans 4H Emléklapok
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Staff Team BT
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
FRH találkozó Endurance!
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
2014 Összefoglaló
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Új FRH ajándéktárgyak!
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Teher- robogó? Kubo!
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
FRH és a Forza 6
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
FRH találkozó Élmények...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Controller Magazin és a Forza 5
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Újabb FRH póló
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
A Nagy Futam
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
THE END
Magyarországon? Élménybeszámoló
Nincs füst, nincs zaj...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Az első Millenium Racer
Racers for Race
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Általában az eleve menő, különleges, sportos autóknak szoktak vadul nekiesni a tuningcégek, hogy még szebbé, gyorsabbá vagy legalább egyedivé alakítsák át őket, de az eredmény általában minimum megosztó. A DC design más utakon jár: volt gyomruk nekiállni a Ford Ecosportnak, és azt kell mondanunk, érdemes volt.
Az indiai cég meglehetős tapasztalatra tett már szert a kevésbé exkluzív autók optikai és beltértuningja terén, hiszen a Nissan Evaliából és a Dacia Duster helyi kiadásából, a Renault Dusterből is készítettek már DC módra átszabott változatot. Arra a tényre építik stratégiájukat, hogy az ember lényegesen hosszabb időt tölt az autó belsejében, mint odakintről szemléli, ezért az átalakításnál leginkább az utastérre koncentrálnak.
A Ford Ecosportnál mégis úgy érezhették, elkerülhetetlen az orr átszabása, és nem végeztek félmunkát. Bármilyen durva fekete maszkot kapott a kis Ford, a gyárinál nem lehetett rosszabb, és a maga nemében ütős is lett a DC-féle orr. Elképzelhető, hogy egy ilyen karakteres ábrázattal könnyebb lenne eladni a kis szabadidőautót.
Igazán komolyan mégis az utastérnek estek neki az indiaiak. A hátsó ülést kettévágták, hogy közé toljanak egy komplett pultot, a vezetőülés háttámlájára pedig a legnagyobb képernyőt szerelték, ami csak elfért. Az első utasülés lehajtható, lábtámaszként használható, így az olcsó kis Fordban a tuningmesterek szándéka szerint hasonló kényelemben lehet majd utazni, mint egy S Merciben. A középkonzol apró kijelzőjét is gigantikus monitorra cserélték, és a fotók alapján tényleg olyan szintre hozták a spórolós Ecosport belterét, amilyet általában csak felső kategóriás limuzinokban láthatunk.
Nehéz lenne megjósolni, mekkora sikerre számíthat az üzleti modell, de vitathatatlan, hogy ezt a piaci rést eddig senki nem tömte be. Bár a Dusterhez és az Ecosporthoz képest a luxusautók az igényes beltéren kívül mást is tudnak nyújtani, az ilyen költségoptimalizált autóknak általában tényleg az utastér a leggyengébb pontja. Ha ezen - és az Ecosport esetében a nehezen emészthető megjelenésen – igazítanak az indiaiak, az mindenképpen egy jó irányba tett lépés.
Forrás: totalcar