A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Racers for Race
FRH Karrier
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
FRH találkozó Élmények...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Forza 6 Demo Szerintem...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
FRH és a Forza 6
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
A Nagy Futam
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Controller Magazin és a Forza 5
Nincs füst, nincs zaj...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Le Mans 4H Emléklapok
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Luke, én vagyok az apád
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
2014 Összefoglaló
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és Renatto kapcsolatáról szól. Egészen a megismerkedéstől a beteljesülésig. Az írónak köszönöm, az olvasóknak pedig jó szórakozást!
Nem is tudom, hol kezdjem. Talán még az elején, mikor is 2010 őszén már második alkalommal kértem kölcsön Xbox 360 gépet tesztelés céljából.A hozzá kapott játékok – PES 11, FIFA 11, MOH, F1 2010 – nem igazán kötöttek le minket, így másnap bementem egy konzolboltba, játéknézőbe. Valami verekedőset vagy autósat akartam, amit ketten is lehet nyúzni, persze mivel kölcsön gép volt, csak pár ezrest szántam volna rá. Sajnos „csak” Forza Motorsport 3 volt, ami bár ezeknek megfelelt, de sokalltam érte a – jó árasított - 6 rugót, így otthagytam. Mint később kiderült, ez hiba volt, hiszen alig 1 órával később újra a boltban találtam magam, de akkor már vásárlási szándékkal! Az újdonsült szerzeményemmel izgatottan siettem a „bázisra”, hogy minél hamarabb kipróbálhassuk a játékot. Gyors 2. lemezes telepítés és már ott is voltunk. Egyből egy finom R8 volánja mögött találtam magam és el is kezdődött, amire vártunk! Ez a játék dzsönyörűűű, elképesztő és egyszerűen nem lehet leírni, de aki ezen sorokat olvassa, az tudja miről beszélek. A versenyt sikeresen abszolváltam, természetesen sajátos „faltól-falig” módszerrel, így rögtön az első futamomon – technikai tudásom legjavát adva - megcsíptem a dobogós 3. helyet.
Az elkövetkező 5-6 estét természetesen játékkal töltöttük, szépen haladtunk előre, egyre változtak a pályák, autók, futamok és szépen gyűltek a jutalmak és az achievementek is. A „kolléganő” hamar belenyúlt a tutiba, ugyanis már a játék korai szakaszában - valahol a 2-3. évad környékén – Neki szimpatikus volt az R3 és így ki is választotta a 3 alternatíva közül! Persze a 20-30 km-es körök és a nem picit erős verdák, már nem voltak annyira vonzóak, de legalább az én programomat elintézte 2 órára! Szóval ilyen és hasonló „jónak tűnő” döntésekkel sikerült is eljutnunk a 38 pilóta szintig. Sajnos minden jónak egyszer vége szakad és a gépet vissza kellett szolgáltatnunk. Ami benne volt és az elért eredményeket, pedig köszönjük szépen (buktás)! A játék persze az enyém volt, így nálam maradt és az élmény egyértelműen arra mutatott, hogy vásárlás előtt állunk!
Egészen November 10-ig csend volt, de mivel ez volt a „Nagy nap”, így be is szereztünk 2 db Kinect-es Xbox-ot. Így hát, ez a dátum is, amikor is csatlakoztunk a klubhoz! Noha az első héten Kinect Adventures-en (3.) kívül másról szó sem lehetett, de utána már több idő és kedv volt Forza barátunkra is, viszont folyamatosan csúsztak be az ajándék, kölcsön játékok és 1-1 vásárlás, mint a Kinect Sports (1.) Dance Central (4.) vagy a LIMBO (2.), így megint picit háttérbe szorult kisbarátunk, de nem csüggedt, ott lapult a hangfalon, a folyamatba lévő 2-3 játék között és várt a sorára! Egészen február elejéig tengette napjait léhűtő, hébe-hóba játékkal, mivel ekkor éppen kivégeztem az utolsó aktuális játékomat és nem volt más a tarsolyban „csak” a Forza Motorsport 3.
Ekkor már – újra – 32-33. pilóta szinten jártam, így innen kezdődött el a nagy menetelés. Az első 3-4 nap alatt sikerül eljutnom a 6. évad végéhez, valamint elérni az 50. pilóta szintet - bár ez is egy igen jelentős eredmény és elég hosszadalmas (utólag ez már vicces :) ) – ám mégis csak ekkor körvanalazódott bennem, hogy a játéknak még csak a „bevezető” részén vagyok túl, hiszen az esemény naptáram mondhatni még üres (pipáktól). Rengeteg verseny várt még rám és persze egyre hosszabbak. A 7. évad első hete végén szembesültem vele, hogy újra felajánlja nekem a vasárnaponkénti R1 bajnokságot, de mivel úgy éreztem ez csak időhúzás lenne „kéthetente”, így átnyergeltem a naptárra és onnan vettem fel inkább versenyeket.
Közben, azért figyelmet fordítottam az achievementek kinyerésre is, de ezek közül jó néhány (6 db) - kisebb-nagyobb - technikai akadályba ütközött (a kisebb 10k, a nagyobb 20k), mivel Gold előfizetés nem állt rendelkezésemre, így az összes Live-os váratott magára (5db), valamint sajnos a belső memóriára nem volt hajlandó visszajátszást rögzíteni, így ez egy újabb trófeát tartott vissza. A többivel szép lassan az évadjáték alatt végeztem a 6. évad végére és már csak a „Drift Lap” maradt a sorban, ami bár könnyűnek semmi esetre sem mondható, de mivel van 1 kis drift érzékem - és az Interneten utána olvasva a javaslatoknak – már a 2. Fujima próbálkozásomra sikerült! Hozzá tenném nagyon élveztem a végére, hogy 2-3-4 kanyart összekötve nyomom „kilinccselelőre”!
Meg kell, hogy mondjam, számomra a versenyek hossza 40km-ig volt izgalmas. Valahogy az 50-60-70 km távok számomra kihívást jelentettek. Na nem azért mert unalmasak voltak (picit az is), hanem mert számomra fárasztóvá vált. Ezeknek a versenyeknek az átvészelésében sokat segített a nehézségi szint állítgatási lehetősége. Mindig valami új színt hozott a játékba egy új beállítás számomra. Az ajánlott pályavonal be-, az „autófék” ki volt kapcsolva mindig, valamint a „szimuláció” is szinte mindig be volt kapcsolva. Bár ezzel egyszer igen megjártam, mivel egy vasárnapi R1 versenyen sikerült pici koccokkal a végsebességet annyira csökkenteni, hogy a 9. körben (10-ből) kénytelen voltam újrakezdeni. :I Nah ott ideges voltam! Nah jó annyira nem, hisz levezetett 3-4-5 ezer kilométer távlatában egy 65 km-es verseny az smafu! De akkor is! A kipörgésgátlót B500-ig tudtam követni, de utána (felette) már az egy-egy hátsókerekes kipörgéstől kapott sokk okán, inkább bekapcsoltam ezeknél a versenyeknél.
A Zsével nem lehet gond, az igaz, hogy 20 milkás Ferrari-k nem lesznek a garázsba, de már az 5. évadnál több mint 2 millióm volt, persze az is hozzá tartozik, hogy átlag +45-55%-kal játszottam. A futamok díjazása a kihívással egyenlő, amit érte kell tenni és ez rendben is van így, de amivel nem igazán értek egyet az, az, hogy „egy futam, egy győzelem”. Mondom máshogy. Megyek egy 15 km Camino futamot és egy 232 km Le Mans futamot, mind a kettő 1-1 győzelem és a karrierben +0.1% mind a kettő. Értem én, hogy a naptárban a napnál is világosabb, hogy, hogy is állok, de egy 1 órás futam után, azért boldogabb lettem volna, ha arányaiban jobban változik - a számok tekintetében - a „karrier”, de ez lehet csak nekem számít(ana).
Ahogy teltek a napok és mentek a játékok – volt hogy nem ment a játék és olyan is volt, hogy a játék nem ment :) - úgy gyűltek a pontok és a győzelmek, no meg a pipák! Egy esős február 17-i alkonyon végül eljött a futam, amire vártam, ez pedig egy „Speedster Shoot-Out” nevű verseny volt egy elég rövid pályán. Beültem a nemrég vásárolt égszínkék Nissan 370Z-be és kezdődhetett is az alig 10 kilométeres futam. Az izgatottságtól többet voltam az aszfaltcsíkon kívül, mint rajta, de végül sikerült elsőnek lennem! :) A verseny után, pedig meg is kaptam a számomra oly kedves jutalmat!
A végén pedig következzenek a számok és „ Az út a sikerhez ”, ami nem kevesebb, mint 17.000 megtett km…
Karrier előrehaladás mértéke: 100,0%
Győzelmek összbevétele: 7.768.743 Zs
Online győzelmek összbevétele: 0 Zs :O
Rendelkezésre álló fizetőegység: 11.174.088 Zs
Megtett távolság: 17.904 km
Átlagsebesség: 151.5 km/h
Győzelmek száma: 1050
Dobogós helyezések száma: 1050
Versenyek száma: 1050
Autók száma a garázsban: 99
Autóim értéke: 32.082.820 Zs
Vezetéssel töltött idő: 118 óra 13 perc 10 másodperc
Csúcssebesség: 391.9 km/h
Átugrott távolság: 49.6 m
Menükben eltöltött idő: 13 óra 29 perc 05 másodperc
Fejlesztésekkel eltöltött idő: 04 perc 25 másodperc
Tuninggal eltöltött idő: 00 perc 42 másodperc
Dizájntervezéssel eltöltött idő: 06 perc 24 másodperc
Aukciósházban eltöltött idő: 01 perc 48 másodperc
Kirakatban eltöltött idő: 00 perc 00 másodperc
Tesztvezetéssel töltött idő: 01 perc 36 másodperc
A játék iszonyat hosszú és elképesztő tartalommal bír, de nagyon örülök, hogy végigcsináltam és még lesz elég időm feltöltődni is a Forza Motorsport 4-re!
Tudom hogy már május van, de volt még néhány achievement, ami hiányzott a teljességhez, viszont mindenképp meg akartam várni a 100%-ot, így ez az oka annak, hogy csak most került ki a beszámolóm. Ezzel a Forza Motorsport 3 (5.) is csatlakozott azon játékaim listájához, amiből sikerült kinyerni az összes trófeát!