Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
FRH és a Forza 6
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
FRH találkozó Élmények...
Luke, én vagyok az apád
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
FRH találkozó Endurance!
2014 Összefoglaló
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
FRH Karrier
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Az első Millenium Racer
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
THE END
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Racers for Race
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Controller Magazin és a Forza 5
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
A Nagy Futam
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Összefoglaló
2014. augusztus 23. Zengő Roadshow Hatvan.
Effendi barátommal úgy döntöttünk, hogy ha már Hatvanban történik mindez, akkor élni kell a lehetőséggel, mivel nem sokszor adatik meg, hogy egy ilyen neves csapattal és annak világklasszis pilótáival személyesen is találkozhassunk, kezet rázhassunk és beszélgessünk bármiről. Bár az esemény 10 órától tartott, de mi csak fél 1-re értünk ki, viszont nem maradtunk le semmiről, mert délelőtt zárt körben tartottak sajtótájékoztatót Michelisz Norbiék. Érkezésünkkor egyből feltűnt, hogy nagyon sokan érdeklődtek még rajtunk kívül és kis városunk főtere benépesült a lelkes rajongókkal és sok családos résztvevővel, akik gyerekeiket hozták ki, hogy testközelből láthassák a show-t és érezhessék később az égő gumi szagát.
Effendi egyből betámadta a „szimulátoros sarkot”, mivel ingyen adatott meg a lehetőség, hogy az SBR-es csapat nyújtotta lehetőség által mindenki menjen egy felvezető kört, majd két gyors kört a Hungaroringen. Mivel fel kellett iratkozni, így tudtuk, hogy lesz még pár óránk, amíg sorra kerülünk, így ezt az időt kihasználva, próbáltunk mi is testközeli élményeket szerezni kedvenceinkkel. Elsőként Czollner Gyulát tudtuk elcsípni (a show „tudósítója” és a különböző események felkonferálója volt), aki nagyon segítőkész és barátságos volt és nem zárkózott el egyáltalán a beszélgetéstől és a fotózkodástól. Mivel a Forza Racing Hungary képviseletében jártunk el, így nem kis büszkeséggel (később mindenkinél) mint Magyarország legnagyobb online versenyklubja, az FRH társvezetőjeként mutatkoztam be. Gyula egyből emlékezett ránk, mivel a 2012-es DTM bajnokságunk záró futamának felkonferálásában ő segédkezett (lásd a videók között) és még mielőtt a szájába adhattam volna a szót, ő hozta fel ezt a számunkra szép emléket, konkrétan említve az évet és a bajnokságot. Nem gondoltam volna elsőre, de emlékezett ránk! A beszélgetést hivatalos teendői szakították félbe, de mivel sikerült korábban – munkahelyem révén – VIP jegyeket is szereznem, így később még a külön VIP vendégeknek fenntartott zárt részen is sikerült vele általános és szakmai dolgokról beszélgetni.
Csak hogy tartsam a sorrendet, mivel sokan voltak kíváncsiak elsősorban a pilótákra, így Michelisz Norbihoz, Tóth Norbihoz és Ficza Ferihez szinte lehetetlen volt közel kerülni, mert mindenki velük akart közös fotót csinálni és váltani néhány szót. Így egy óvatlan pillanatban Zengő Zoli mellett találtuk magunkat, aki ugyancsak kedvesen szóba elegyedett velünk. Ekkor még csak a főtér közepén, de sikerült neki is bemutatkoznunk, illetve váltanunk néhány szót és készítenünk egy-két remek fotót. De a show-nak mennie kell, így neki is mennie kellett, mi pedig végre tudtunk néhány képet a Zengő kamionról és a kiállított Hondáról és Seatokról is készíteni. Ezt követően pedig el tudtuk csípni a két Seatos versenyzőt is.
És ekkor következett Norbi! Bevallom, gombóccal a torkomban és kislányos zavarral léptem oda hozzá, ő pedig egyből a pólóm szúrta ki az FRH logóval. Sikerült neki is kellőképp bemutatkozni, majd Effendivel közösen jöhettek a fotók. Sajnos többet beszélgetni nem tudtunk, mert mint már írtam, folyamatos volt a sorban állás a „kegyeiért”, így mentünk megnézni, hogy hogy állunk a szimulátorozással.
Kis várakozást követően először Effendi tesztelte, így értékes információkkal látott el a féktávokra vonatkozóan, így valamikor 3 óra magasságában sikerült 2 kör alatt megfutnom az addigi második legjobb időt, mindössze 4 tizeddel elmaradva az elsőtől (később ez módosult, mert többen is jobbnak bizonyultak, így a kb. 90-100 résztvevőből valahol a 6. hely környékén végeztem).
A nap egyik legnagyobb durranása az óránkénti tesztvezetés volt, ahol 12 szerencsés ülhetett be a Zengős versenyzők mellé, hogy aztán óránként körözzenek a lezárt belvárosi részen. Sajnos a mi nevünk nem került elő a kalapból, de így is emlékezetes maradt minden, mivel centikre tőlünk húztak el a srácok, nem kis füstöt hagyva maguk után. Közben a Forma 1 belgiumi időmérőjét is élőben követni lehetett egy óriás kivetítőn, amit eredetileg Michelisz Norbi közvetített volna, bekapcsolódva az élő M1-es közvetítésbe, de az érdeklődők és rajongók hada miatt ez végül is meghiúsult.
A tömegben forgolódva ezt követően még többször sikerült Michelisz-t elcsípnünk, de mindig csak 1-2 percre volt időnk, mert hát a sor…. Így inkább visszamentünk a Zengő kamionhoz és sátorhoz, ahol az i-re feltéve a pontot kicsit privátabb beszélgetést tudtunk Zengő Zolival folytatni. Effendinek és nekem is voltak kérdéseink. Effendi inkább sport szakmai dolgokról és az esetleges jövőképről kérdezte Zolit, én pedig propagálva és öregbítve az FRH hírnevét, a team-mel kapcsolatos dolgokról beszélgettem vele, ami később már egy kisebb egyeztetésbe ment át mindenféle csapatdolgokról. Na de ne igyunk előre a medve nőjére, ha lesz belőle valami, akkor értesültök róla mindenképp.
A nap végén teljesen kimerülve, valamikor 5 óra körül döntöttünk úgy, hogy számunkra a nap véget ért, így bár fájó szívvel, de búcsút mondtunk a Zengő Team-nek és felejthetetlen élményekkel és emlékekkel gazdagodva indultunk haza, hogy kipihenjük a nap fáradalmait.
© Effendi60
És végül jöjjön még néhány kép a nap eseményeiről: