FM4 Nemzetközi versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

TORA 8h Nürburgring

TORA 8h Nürburgring

 

Aki indul vagy tervezi mindenképpen olvassa el!

TORA ONLINE Motorsport olyan versenyeket és bajnokságokat tart, mely kihasználja az Xbox 360 és a Forza Motorsport 4 minden jó tulajdonságait. Ismét rendeznek egy hosszútávú versenyt, még hozzá a Zöld Pokolban egy 8 órás versenyt!!!

Nem csak 30 csapat nevezhet! Tehát nem kell aggódni, egyedül az autókat pakolgassátok és hamar választani aztán a csapatból egy ember benevezi a csapatot. 

A csapatnév minden esetben Forza Racing Hungary Team 1 (2, 3, 4, ...) Legyen! A fórumon beszéljük meg ki melyik lesz!

Rajtszámok és egyéb infók

Aki még sosem volt kapcsolatban a TORA-val az először is regisztráljon az oldalukra, aztán irány rajtszámot kérni!

- Regisztráció: ITT

- Rajtszámkérés: ITT láthatod melyik szám szabad, DE a rajtszám igényedet ITT kell leadni! mert a másik topikot zárolták.

  • Itt választani kell rajtszámot és egyéb infókat kell megadni, mint GAMERTAG név, NEMZETISÉG, RAJTSZÁM, ami kizárólagosan a tied, minden versenyen azt kell használnia. 004 - 999 között lehet választani. Találsz egy listát ami mutatja melyik rajtszám szabad/foglalt. Értelemszerűen, amelyik szám még nincs a listában az szabad. Vagy amelyik szám mellett nincs szám azt valakitől visszavették és amiatt szabad. Az adatok megadásához találsz egy példát is, nem lehet elrontani.

Példa, ahogyan a hozzászólásba kell írnod.

Gamertag: WWR Aero
Name: Chris Siddall
Nationality: ENG

Requested Number: 80

Ha elfogadták akkor a saját hozzászólásodba fogják beleírni, hogy elfogadva.

A következő lépés ( nem kötelező!!! ) hogy pár mondatban bemutatkozik nekünk, mint például mióta versenyez, mennyi idős, hogyan talált az oldalunkra és etc...

http://forums.theonlineracingassociation.com/f192-introduce-yourself

Szabályok a Nür versenyre:

A csapatok 4 főből állhatnak, melyek a versenyen azonos autóval kell versenyezniük. Ha bármelyik csapat másik autóra vált menetközben, az a végén nem lesz benne az elszámolásba.
4 részre lesz osztva a verseny, ami kevesebb lesz, mint 2 óra. Minden stint-ben a csapat egy játékosa fog vezetni, tehát csapattárs ellen nem fogsz versenyezni.
Egyértelműen a 2 órás etap után a csapattársak helyet cserélnek majd a lobbyban. Ilyenkor fogják a versenyzők által megtett távolságot lejegyzetelni.
A 8 óra alatt egyetlen cél van; minél több kilométert menj (szeretném megjegyezni, hogy ha több csapattal indulunk, minden pilóta cserélje majd a versenyre a mértékegységet angol szászra és akkor nem lesz belőle keveredés, nem fogják véletlenül se elbacarintani az eredményt).
Egy stint csak 1 óra 45 perc lesz, és hogy alkalmazkodjunk az etap váltáshoz egy 15 perces „megfordulás?" lesz beiktatva box kiállásként, mintha versenyzőt cserélnénk.
Az utolsó azaz a 4. etap, 2 órás lesz ami a zászlóig fog tartani, mint az ISCC-ben. A számláló 15 perccel lesz nyújtva, hogy a megtett távolságot feltudják írni, szóval az utolsó stint 2 óra lesz 1 óra 45 perc helyett.
Az első etap a TORA procedúrákat követve felvezető körrel kezdünk, ahol az élen álló pilóta maximum 80mph-val mehet, majd a célegyenesbe érve 60mph-val vezeti tovább a már beállt 2x2-es sorokat.
A többi stintbe 1 másodperces késleltetéssel lesz a rajt, elkerülve az első kanyarban történhető baleseteket. Az első etapban a versenyzők felveszik az időmérőn elért helyezéseket. A többiben pedig az előző etapban elért eredményként fogunk felállni. A lebonyolítása annyi, hogy megyünk egy kört Tsukubán és ott beállunk abba a sorrendbe. A start a boksz egyenesében lesz, nem az eredetiben! Ott felállunk 2x2-es sorokba és uccu neki. FONTOS!
Nincs safety car! Ha ütközöl, össze kell szedned magad, és úgy folytatni. Részleges törés lesz, hogy a gumikopás és üzemanyagfogyás érvényesüljön. Az időmérő 45 perces lesz, és az egész héten menni fog, több alkalommal, és a csapat legjobb eredménye lesz beszámítva.
Eseményenként egy kötelező boksz kiállás.

Beállítások:
-nem lesz ütközés időmérőn
-versenyen igen
-Sérülés: részleges
-Kipörgésgátló, vonal és normál/szimuláció kormányzás lesz egyedül használható, a többi nem! Kötelező kéziváltás, eldönthető a kuplung.

Festés:
-Nem lehet sértő
-Nem tartalmazhat dohány reklámot
-Kötelező szponzor festések lesznek amit majd ha bármelyikünk igényel és megkap akkor szétszórjuk egymás közt! Csapatonként egységes FRH festést készítsetek, de mindenképpen várjátok meg a kötelező matricákat, vagy nézzétek meg hogy hova is kerülnek majd. Feleslegesen ne dolgozzatok előre a festéssel.

Kötelező matricák: ITT

Minden versenyzőnek rendelkeznie kell TORA rajtszámmal!

AUTÓK, 3 osztály lesz:

A választható autók listája : ITT

SP1

-RWD
-Bármilyen felni, kivéve króm
-Turbófeltöltő NEM használható
-Minden rárakható az autóra addig, amíg, el nem éri a max TI-t (táblázatban megadva), kivéve a fentebb felsoroltakat!
-Minden autónak -15% teljesítménycsökkentés, kivéve a BMW Z4 GT3 és Mercedes SLS GT3, nekik nincs handicap.

Audi R8 LMS-nél egyedül:
-Full szélesség elöl és hátul a gumiknak
-Összes teljesítménycsökkentő eltávolítása
-Verseny Meghajtótengely

SP1 Cup

2011 Porsche 911 GT3 Cup - 745PI - 15% teljesítménycsökkentés (handicap)
-első gumi szélesség 270
-hátsó gumi szélesség 300
-Verseny fék
-Alap felni

SP3

SP3 - Osztály teljesítmény handicap - 30% teljesítménycsökkentés (handicap)

Osztály = A

-FWD TI - 580
-Verseny felfüggesztés
-Verseny bukókeret
-Verseny fék
-Verseny gumi
-Forza Első és hátsó szárny választható
Lóerő határ : 301hp-349hp
Súly határ : 2601lbs - 3199lbs

-RWD TI - 570
-Verseny felfüggesztés
-Verseny bukókeret
-Verseny fék
-Verseny gumi
-Forza Első és hátsó szárny választható
Lóerő határ : 301hp-349hp
Súly határ : 2601lbs - 3199lbs

-NO AWD
-NO FWD-ről RWD-re átalakítás
-NO Centrifugál kompresszor
-Bármilyen csak ne króm felni

Ha kérdés van irány a Fórum/Versenyek/2012 TORA 8 órás Nürburgring topik!

Sergeant Landának nagyon köszönjük a gyors és precíz fordítást!