FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Seat Leon SuperCup 2012

Tartalomjegyzék

Na akkor rögtön ide az elejére a cikknek beszúrom. Hétfőn éjfélig nem néztem meg az üzeneteket az Xbox Live-on, és Kedden kaptam a kokit hogy hé, hát jött óvás privátban. Emiatt akkor írtam, hogy ne vegyétek konkrétnak az eredményeket. Az óvásokat kivizsgáltam, a ponteredményekben nem történt változás. Landa óvásainak részletezése egy külön cikket érdemelt volna, nem kevés. Nézzük.

1 futam
 Rajt. Csabiapu – Landa
Csabiapu még nem igazán sajátította el a rajt felállást. Ugyanekkor, drsanya nem egyszer átlépte sebességhatárt, és nem egyszer 130 felett tepert.

- drsanya felvezető körben elért max. sebessége 135 km/h volt. Büntetése boxutca rajt az első futamon. A következő versenyen kell letölteni. 

- Csabiapu. szándékos lemaradás miatt figyelmeztetésben részesítem. Repülőrajtnál kötelező felzárkózni, hiszen ezzel a rajtrácson mögötted lévőt is lemaradásra kényszeríted. Landa nagyon szépen betartotta a szabályt, még rá is fékezett csak ne legyen rajtvonal előtti előzés belőle.

3. kör Landa – Crazy
megóvnám magam a versenyed elrontásáért. Bementem melléd anélkül, hogy szóltam volna, el is trafáltalak, és nem igazán léptem a fékre.
- Landat figyelmeztetésben részesítem. Az autóm ne igazán sérült, a verseny simán tovább ment, elnézést kért és maga ellen nyújtott be óvást.

9 perc 18: Danika – sumak
Sumák tisztán megelőzte Danikát majd Danika leszorítja őt a pályáról. ugyanez 9 perc 44nel, ugyanez 19:09-nél. Itt Sumák még plusz pozíciót is veszít. 

-        9:18-as eset versenybaleset. Mivel Danika kezdte meg hamarabb az ideálisívre ráfordulást így, Sumáknak esélye sem lett volna teljesen a pálya bal széléről befordulni úgy hogy még mellette is marad. „Maradj azon az íven amit megkezdtél…” Nem véletlenül van ott az a sarok leaszfaltozva, ezt ilyen esetekkor többször ki is használjuk.

-        9:44-nél na ez már más. Itt egyszerre egymás mellett érnek a kanyar csúcspontjához, és valóban Danikának helyett kellett volna adni Sumák részére. Volt egy kis pity-puty és mindketten sérültek viszont helyezést senki nem veszített és ment tovább a csata. Ráadásul pont Danika kényszerült emiatt pályaelhagyásra. A büntetés az 1 futam rajtrácson 3 helyezéssel visszasorolás Danika részére. A következő versenyen kell letölteni. 

-        19:09-nél sima versenybaleset

Amúgy itt érdemes tovább nézni. Ahogy Danika kap Fridzsitől, azán Fridzsi Sumáktól. Végig ment az adok-kapok. Egymás lökhárítóján voltak sok körön át, szerintem mindenkgyik versenyző élvezte ezeket a métereket…

Ugyanez Sumák - Kazii között, Sumák bebújik belül es Kazii ugyanúgy leszorítja ott 25:30-nál.

- Abszolút nem látok leszorítást…Kazii védekezett. Még az irányváltás sem róhatom a számlájára, egyenesben egyszeri, és ugye ott van egy kanyar…

2.futam:
1 perc 10. Danika – Landa
Danika bejön mellém indokolatlanul a kör első negyedénél, nem látom őt, belemegyek. Danika egy szót szól: „bazmeg”. Emiatt az eset miatt vége a versenyemnek.

Ezt érdemes megnézni akit érdekel persze telemetriával! Videót nem tudok készíteni még mindig. Danika fékez, miközben Landa a nagy gumi melegítés miatt a pálya jobb szélére csúszik. Amint ezt meglátja Danika, belefékez és elveszi nullára a gázt. Ekkor csorog be Landa mellé egy fél autóhosszal bal oldalon, de iszonyú távolság köztük.

Itt jegyezném meg, hogy számtalan példa van erre.Én pl. szándékosan nem a másik mögött megyek, és ha esetleg valami baj történik az előttem lévővel, becsúszok mellé. szerintem számtalan ilyen van mással is.

Szóval Ekkor csorog be Landa mellé egy fél autóhosszal bal oldalon, de iszonyú távolság köztük. Landa elég nagy szögben és hirtelen visszarántja az autót a pálya másik széle felé (nem is középre?), így Danika oldalba kapja Landát a guruló autóval. Maradjunk annyiban hogy erről döntés születik a következő futamra, mert összedugjuk a fejünket.

Köszönöm mindenkinek a türelmet, Landának pedig hogy nézhettem a ripléjt, sokszor. hehe

Végül pedig magamat elmarasztalva a mulasztásom miatt,, a következő 2. futamon (ahol általában elöl indulok a fordított rajtrács miatt) leghátra sorolom magam. Maganak vezénylek és magam hajtom végre. (aki volt katona az érti...haha)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Újabb hét telt el a versenyek világában. Mi Road America-ba látogattunk el.

Óvások

Crazy lobbijában két óvás történt.

1. Crazy (szürke autó) nyújtott be pistikemester  (zöld autó) ellen.

"Óvást nyújtok be PistikeMester ellen. A 2. futam / 6. kör / 15:42

Kicsi tájékoztatott hogy bebújt jobbról. Az előzés megtörtént és húzódtam volna vissza (a következő balosra rákészülve) jobb oldalra, mikor hopp van mellettem valaki. Kipördültem, sérültem, és helyezést veszítettem. Erre azt kapom az arcomba, hogy "-alapvető hogy oldalra nézek..." Kormányon nem tudsz oldalra nézni, cockpit nézetben pedig alapvetően nem látsz jobbra (bal kormányosnál...), nem véletlenül hoztunk erre szabályt." FRH Crazyman

Amit a szabályok értelmében Crazy átadott nekem kivizsgálásra.  A Szabály amit pistikemester megsértett az a mikrofon használatára vonatkozik.  Mások is megerősítették akik jelen voltak, hogy nem figyelmeztette Crazy-t ,hogy mellette van. 

Akik kormánnyal játszanak nem tudnak oldalra nézni éppen ezért lett hozva ez a szabály!
 
Félreértés ne essék nagyon szép tiszta előzés volt, DE alapvető FRH szabály a kötelező mikrofon és annak használata. Pont az ilyen estek elkerülése végett.
 
Büntetések
 
Pistikemestert  egy kötelező box áthajtással büntetem amit a következő verseny második futamán a 3. körben kell letöltenie.
 
2. óvás Foot6all Laci részéről történt:
"-Az első futam 4.körében az 1kanyarban volt egy kisebb balesetem Szacsival. Szeretném ha kivizsgálnád." -Foot6all Laci

A balesetet kivizsgáltam. Idéznék a szabályzatból.
"...Ha a saját autód épségét veszélyezteted az a te bajod. Amennyiben másokat is veszélyeztetsz akkor már büntetésre is számíthatsz. A felelősség 99%-a mindig az előzni kívánó versenyző kezében van. Ha féktávon kívánsz előzni, használj az előtted haladótól eltérő ívet! Ha elfékezed magad és kilököd a pályáról Téged terhel a felelősség..." Arról már nem is beszélve, hogy nem engedte vissza maga elé...

A büntetésnél figyelembe vettem, hogy új csapattag.Nem célom elvenni a kedvét a versenyektől. Így a büntetés Leghátra sorolás a rajtrácson (2 futamon) - a következő versenyen kell letölteni. A büntetést követő (amin a versenyző megjelenik) futam felvezető körében KÖTELEZŐ a mezőny végére állnia. Legközelebb nem leszek elnéző.

Eredmények

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!