FRH RACE OF CHAMPIONS 2013
Szervezők:
Effendi60 Szponzorok:
Forza Racing Hungary Dizájn:
Migren77 Tuning: Corrupted Hun |
Az autó-motor sport ifjú és korosabb Bajnokai 2012-t az évenként megrendezésre kerülő Race of Champions elnevezésű tornával zárták ahol nagy csatában - korábbi világbajnokokat, RoC bajnokokat előzve – Romain Grosjean, a Lotus F1 Team versenyzője aratta le a babérokat. Most itt a lehetőség (nem csak) az FRH Klub tagjai részére, hogy 2013 elején összemérjék tudásukat hasonló körülmények között! A Forza Racing Hungary színeiben megrendezésre kerülő 2013-as Bajnokok Viadalán új kihívások elébe nézve kell a versenyzőknek hétről-hétre teljesíteniük jól ismert pályákon. És bár az autók is ismerősek lehetnek, a pontos tuning szinte közvetlen csak a verseny előtt fog nyilvánossá válni!
Ha sikerült felkelteni az érdeklődésed, az alábbiakban jönnek a legfontosabb tudnivalók!
Nevezés:
Nevezni a cikk alatt a hozzászólásokban a pontos Gamertag (játékosazonosító) és felhasználónév megadásával lehet! A nevezés mindenképp az oldalon való regisztrációhoz kötött! Figyelem! A nevezéseket max. 32 fő erejéig tudjuk elfogadni!
Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezetők nem tudják behívni a versenyre!!!!
A nevezési határidő: Hétfő (március 4.) este 20-óra
A lobbikiosztások kedden reggel fognak kikerülni!
A Versenyzők az autóikat kedd este 20-óráig megkapják!
Ha valaki egy futamon nem jelenik meg és a következő futamig sem jelzi indulási szándékát, akkor automatikusan kiesik!
Lobbikiosztás:
Összesen két lobbi indul 2 fős csapatokkal. A csapatösszeállítások és a lobbi kiosztások a nevezések lezárta után kerülnek kialakításra a Szervezők által! Minden csapat 2 versenyzőből fog állni, a csapattagok pedig külön lobbiba kerülnek, ami fix marad a bajnokság végéig
A versenyzők így egyénileg is tudnak futamról futamra teljesíteni az Egyéni Bajnoki Címért, de társukkal csapatmunkában is össze tudnak dolgozni a Csapatbajnoki Cím elnyeréséért! A két lobbi eredményeit ezért egyénileg, és csapatban is hétről-hétre összesítjük és összefésüljük!!
RoC szabályok:
Az időmérőn a megszokott módon állórajttal indulunk. A Q1 négy körből áll, a Q2 két körből, ahova a legjobb 8 Versenyző megy tovább! (Kivéve Le Mans, ahol csak Q1 lesz!)
Az 1. futam állórajttal indul és egy kötelező bokszkiállás van, amit a 20. percig el kell végezni!
A 2. futam fordított rajtfelállással és ugyancsak állórajttal indul és nincs kötelező boxkiállás!
Rajtbaleset/egyéb baleset során „Safety Car” hívható. A szabályokról bővebben az OVÁSZ-ban olvashattok. Szabálytalanság, és annak megóvása esetén a „vétkes” pilóta - a Versenybírák döntése alapján – büntetést kaphat!
Segítségek használata:
Fékezés: ABS BE/KI
Kormányzás: TETSZŐLEGES (rásegítés tilos)
Menetstabilizátor: KI
Kipörgésgátló: KI (R2 osztályban tetszőleges)
Sebességváltás: MT/MT+KUPLUNG
Ajánlott pályavonal: TETSZŐLEGES
Sérülés: időmérőn SZIMULÁCIÓ, versenyen RÉSZLEGES
Versenynaptár:
1. | 2013. 03. 09. Silverstone International | 28 / 14 kör |
2. | 2013. 03. 16. Sebring Teljes | 17 / 9 kör |
3. | 2013. 03. 23. Hockenheimring országos (napkelte) | 27 / 14 kör |
4. | 2013. 03. 30. Twin Ring Motegi teljes | 21 / 10 kör |
5. | 2013. 04. 06. Infineon NASCAR pálya (napkelte) | 32 / 16 kör |
DÖNTŐ!
6. | 2013. 04. 13. Le Mans Circuit de la Sarthe teljes | 10 / 5 kör |
18.15 - Lobbinyitás, Versenyzők behívása
18.30 - Időmérő Q1 (négy kör)/ Q2 (két kör a legjobb 8 részvételével)
Majd egymás után a két futam. Mindkét futamon állórajt lesz.
Pontozás:
A megszokottól eltérően nem csak pontokat fogunk osztani, hanem a bajnokság alatt minden Versenyzőnél a versenyeken elért legjobb köridő ha piszkos/háromszöges a legjobb kör a futam legvégén, akkor azt vesszük figyelembe +0,5 másodperc hozzáadásával) is jegyzésre és összesítésre kerül mind egyénileg, mind csapatban. De míg az egyéni bajnokságban a pontok fognak dönteni a végleges sorrendet illetően ( Pontazonosság esetén az összesített köridők alapján a gyorsabb pilóta végez előbb), addig a csapatbajnokságban a csapattagok össz. köridejeinek átlaga fogja meghatározni a befutót.
DÖNTŐ!
A döntőbe (6. verseny) az első 5 versenyhétvége alapján a legjobb 2x8 Versenyző juthat, ahol az ajánlott pályavonal ki lesz kapcsolva! A csapatbajnokság az 5. versenyhétvégén lezárul, a döntőben már csak az egyéni bajnok személye fog eldőlni! Aki a végső összesítésben a legtöbb ponttal rendelkezik, fogja elnyerni a „Bajnokok Bajnoka” címet.
Pontozás:
1. 16 pont 2. 15 pont 3. 14 pont 4. 13 pont 5. 12 pont 6. 11 pont 7. 10 pont 8. 9 pont |
9. 8 pont 10. 7 pont 11. 6 pont 12. 5 pont 13. 4 pont 14. 3 pont 15. 2 pont 16. 1 pont |
Autók:
Az autók kötelezendően használandó, előre beállított tuninggal (a setup szabadon állítható) és hivatalos RoC dizájnnal fognak rendelkezni. Az autókat a fix tuninggal és festéssel a Szervezők fogják átküldeni a Versenyzőknek minden aktuális versenyhét hétfőjén!! Egyéb matricát, logót, alkatrészt az autókra tenni tilos!
2005 Lamborghini Gallardo /Motegi Full/
2008 Lexus SC430 /Infineon Nascar (napkelte)/ (a #25 számú autót kell megvenni!)
2009 AUDI R8 LMS /Le Mans teljes/
2009 Lotus 2-Eleven /Hockenheim országos (napkelte)/
2011 Mazda RX-8 /Silverstone International/
2011 Volkswagen Scirocco R /Sebring Teljes/
A dizájnokat mindenki csapat szerint kapja!
Díjazás:
Bajnokok Bajnoka Cím 800 MS pont
Bajnokok Csapata Cím 2 x 1 havi Live előfizetés
A nyereményeket biztosította: Effendi60 és HawkStorne. Az átvételről a győztesek a Bajnokság lezártát követően privát üzenetben kapnak értesítést!
Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes a teljes FRH Race of Champions 2013 Bajnokság alatt!
Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!
HawkStorne és Effendi elkészültek a lobbi kiosztással. Továbbá a csapatszellem érdekében engedélyezték az ABS használatát.