Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Forza 6 Demo Szerintem...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
FRH és a Forza 6
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
A Nagy Futam
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Staff Team BT
FRH találkozó Élmények...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Új FRH ajándéktárgyak!
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
THE END
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Racers for Race
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Újabb FRH póló
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Ford A-modell
Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják (Jan.09-18.) a Ford A-modellt ami az Alba Plaza-ban került kiállításra. Akik nem tudják megnézni személyesen, azok se keseredjenek el, hoztam pár képet és pár sort az autó történetéről. Élőben egészen más, de valamennyire visszaadják a képek milyen csodálatosan van restaurálva kívül - belül.
Az első Ford T-modell gyártósorról való legördülésének 100. évfordulója alkalmából a tervező-konstruktőr Galamb József emléke előtt tisztelegve – egykori oktatási intézményének jogutódja – a Budapesti Műszaki Főiskola Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara vásárolt egy 1922-ben gyártott T-modelt, mely az egyetem Népszínház utcai épületében került kiállításra.
Több mint 15 millió Ford T-modell gördült le a szerelőszalagról 1927.május 28-ig, a gyártás befejezéséig. Edsel Fordra és Galamb Józsefre hárult az új Ford megtervezésének feladata – minden, a részletekig menő alaposságig Henry Ford jóváhagyásával. A jóízléssel rendelkező és az ipari formatervezésben otthonosan mozgó Edsel Ford tervezte a karosszériát, Galamb József és munkatársai feladata lett az egyéb alkotóelemek tervezése és a gyártásra való felkészítés.
Az újonnan tervezett A-modell 3,3 liter űrtartalmú oldalt szelepelt motorjával, melynek hengertérfogata 0,5 literrel volt nagyobb, mint a T-modellé először csak 20 lóerős teljesítményt értek el. Újformájú szívócsővel, a Holley helyett Zenith porlasztóval Galanb Józsefnek és munkatársainak sikerült elérniük a tervezett 40 lóerőt. Az európai gyártású, illetve a taxi-változatok 2210 cm3-esmotorral készültek, legnagyobb teljesítményük 35 lóerő volt, a végsebességük elérte a 90 km/h értéket.
Az új A-Ford mechanikus négykerékfék-rendszerét Farkas Jenő tervezte. A lábfék és a kézifék egy féktuskóról működött, amit a korabeli amerikai tövények nem ismertek el, így Farkas Jenő külön a kézifékről működtethető féktuskót konstruált a hátsó fékrendszerbe és a fékeket fedéllel fedte be.
Megbízhatóabban működött, mint bármely más amerikai autómárka fékrendszere. A lengéscsillapítás is az ő nevéhez fűződik, Hordaille kettőshatású csillapítokkal. Et a megoldaás csak a Lincolnhoz hasonló drága autókban volt használatban. A bolygóműves T-Ford váltót elhagyták, és kulisszás váltót kapott az új Ford, melyet a jobb védettség érdekében csőbe tokozott kardán kötött össze a differenciállal.
1928-ban változtattak az alaptípuson, középre helyezték a kéziféket, s tovább emelték a termelés tempóját, mely elérte a napi 6-7 ezer darabot. A Ford Motor Company amerikai szerlőcsarnokait 1932. április 30-án hagyta el az utolsó A-modell. Közel hat év alatt 4,8 milliót gyártottak ebből a népszerű típusból. Az Államokban még a hatvanas években is több mint 300 000 volt forgalomban.
A Ford Motor Company Triesztben megjelentetett kiadványának bevezetője így mutatta be az új modellt: „Az új Ford nem egy nap alatt épült, és megépítésének terve sem egy nap alatt fogalmazódott meg. 20 éves automobilépítési tapasztalat és hallatatlan támogatási források jelentették ennek az autónak az örökségét és születési előjogait. Benne valósult meg Henry Ford elképzelése: Igazi minőség – mindenki által megfizethető áron.”
A kiállított A-modellt a Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara hallgatói és oktatói restaurálták.